Jump to content

Har noen tips til en stødig hyttebåt?

index

Recommended Posts

Jeg er på jakt etter en brukt letthåndterlig nr 2 båt til hytta. Størrelse 14-17 fot ca, må være stødig og tåle litt. Det holder sikkert med en 9,9 på hekken, skal uansett bare brukes på korte strekk så stor fart er ikke nødvendig. Gjerne selvlensende, men ikke et absolutt krav. Ser for meg noe til max 20.000,-. Er det noen som har tips til hva jeg bør se etter?

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

gh14 er vel ikke selvlensende i den vanligste utgaven (kom vel en som het 430S som er selvlensende)  

ville tatt en titt på finn.no og sortert på fylke/pris for å se hva som var tilgjengelig i nærområdet 

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

ville tatt en titt på finn.no og sortert på fylke/pris for å se hva som var tilgjengelig i nærområdet 

Ja, det er planen. Det har lite for seg å frakte en såpass billig båt over lange strekk. Utfordingen ligger I å finne hvilken type som egner seg. Finn annonsene sier som regel lite om egenskaper, selvlens etc....

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...