index Startet 20.Juli.2016 Del på Facebook Startet 20.Juli.2016 Jeg er på jakt etter en brukt letthåndterlig nr 2 båt til hytta. Størrelse 14-17 fot ca, må være stødig og tåle litt. Det holder sikkert med en 9,9 på hekken, skal uansett bare brukes på korte strekk så stor fart er ikke nødvendig. Gjerne selvlensende, men ikke et absolutt krav. Ser for meg noe til max 20.000,-. Er det noen som har tips til hva jeg bør se etter? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
mwigg3 Svart 20.Juli.2016 Del på Facebook Svart 20.Juli.2016 Anbefaler pioner 15. Stødig, bred og trygg båt. Går greit med 9,9. Det er ikke en båt du drar alene opp på land, det er vel prisen for en god sjøbåt. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 20.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juli.2016 Ja, har lurt på Pioner. Er disse selvlensende? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
mwigg3 Svart 20.Juli.2016 Del på Facebook Svart 20.Juli.2016 Ja de er det, men du bør pirke ut litt rusk og rask fra dreneringshullet noen ganger. Vår står på vannet hele sommeren, det har aldri vært noe problem. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 20.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juli.2016 Noen andre båter/modeler som kan være aktuelle? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
nomen Svart 20.Juli.2016 Del på Facebook Svart 20.Juli.2016 GH15/17 er en stødig og god båt, men er kanskje litt tung. GH 14 er nok lettere og etter min mening ideell, men er ikke fult så stødig. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
ivar Svart 20.Juli.2016 Del på Facebook Svart 20.Juli.2016 gh14 er vel ikke selvlensende i den vanligste utgaven (kom vel en som het 430S som er selvlensende) ville tatt en titt på finn.no og sortert på fylke/pris for å se hva som var tilgjengelig i nærområdet Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
index Svart 21.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juli.2016 ville tatt en titt på finn.no og sortert på fylke/pris for å se hva som var tilgjengelig i nærområdet Ja, det er planen. Det har lite for seg å frakte en såpass billig båt over lange strekk. Utfordingen ligger I å finne hvilken type som egner seg. Finn annonsene sier som regel lite om egenskaper, selvlens etc.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.