Kråkesølv Startet 20.Juli.2016 Del på Facebook Startet 20.Juli.2016 Hei jeg er en nybegynner som akkurat har skaffet meg en seiljolle. Jeg har ikke peiling, men synes det ser ut som bommen er laget av noe limtre materiale og her har det begynt og vokse frem en langsgående sprekk (se bilde) Denne vil jo få en del belastning når jeg er ute og seiler, noen tips til hva jeg skal bruke for og reparere dette ? Holder det med tec7 og sette på en tvinge til det tørker ? https://baatplassen.n...prukken_bom.jpg Sitér dette innlegget Link to post
FredT Svart 20.Juli.2016 Del på Facebook Svart 20.Juli.2016 Er sprekken så stor at du kan få "noe" i den, vil jeg heller anbefale vannfast lim - og tvinger - flest/tettest mulig til det er tørt. Injeksjonssprøyter kan kjøpes for en billig penge på apotek - de er ypperlige til å få lim inn i sprekker. Sitér dette innlegget Kystskipper 1980 Fredrikstad Navigasjonsskole Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.