Guest Avmønstret# Svart 7.September.2016 Link til dette innlegget Svart 7.September.2016 Godt å se at du kom deg opp på flytebryggen igjen, Pinkvin! Dette var selvsagt en tidligere "venn" av meg ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Bay_liner Svart 7.September.2016 Link til dette innlegget Svart 7.September.2016 (redigert) Fendere ute på tøymotorisert fartøy er det vel bare høy-akkademikera som bryr seg om OG de skal man jo ikke ta på alvor. De er jo litt som "Hoch Germaner" vet du. Motoriserte fartøy kvitter seg jo med fendere automatisk i første bølge.... Noe som fikk meg til å tenke på Der Diktator; Strafen, Strafen Strafen.... Eller Never, Never, Never.... The Producers Der Siegfried Oth (Oath) Death (Deff) http://youtu.be/whupy8xjElA Redigert 7.September.2016 av Bay_liner (see edit history) Sitér dette innlegget Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... Link to post
Bestefar Svart 7.September.2016 Link til dette innlegget Svart 7.September.2016 Jeg synes mange unger blir veldig flinke til å kjøre båt når de får kjøre med jolle. Bortsett fra det så må vi akseptere at det hele tiden kommer nye båtførere ut på sjøen etterhvert som vi gamle "sjøulkene" går på land. Mange av oss som er i 70-årene vokste opp med en tung robåt, påhengsmotorer og joller var ike vanlig, og vi fikk prøve og feile. Alle lærer etterhver og blir "sjøfolk" eller de går på land igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Vosso63 Svart 22.September.2016 Link til dette innlegget Svart 22.September.2016 Femknopsregelen, redningsvestpåbud, o.a. får seg en knekk her: https://www.facebook.com/sedenne.no/videos/1263930423658882/ Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 22.September.2016 Link til dette innlegget Svart 22.September.2016 Da er du godt over gjennomsnittet glad i å kjøre båt? Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
HerrPedersen Svart 22.September.2016 Link til dette innlegget Svart 22.September.2016 (redigert) Mange gode poenger her - men helt NAZi må man ikke bli. Det må være lov å prøve og feile for begynnere - uten å få et strandoliti tilsvarende SS etter seg i strandkanten Benehme sie oder erschossen werden ! Slike tilstander skal vi ikke ha i norsk skjærgård. Ikke nå - etter at de forbannede tyske NAZI-svina har vært ute av virksomhet i 60 år. Og det som irriterer meg aller mest, er alle politifolkene som slapp unna - som deporterte jøder til den visse død - og de slapp uanna etter krigen - de aller fleste. hvordan kunne det skje ? Redigert 22.September.2016 av HerrPedersen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 22.September.2016 Link til dette innlegget Svart 22.September.2016 Visst er et mange "besserwissere, og folk som blander seg borti mer enn de bør, men nazister er det vel ett godt stykke igjen til vi kan kalle de☺ Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Worry II Svart 22.September.2016 Link til dette innlegget Svart 22.September.2016 He-he, ja hvor det politiet når man trenger de, lissom. Om de ikke hjelper meg, er de sikker ute å lager trøbbel et annet sted :-) Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 7.November.2016 Link til dette innlegget Svart 7.November.2016 Bruk av fendre på bil: har det noe med ankerdrammen å gjøre? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.