Jump to content

Hva skjedde med sjømannskap..?

R.O

Recommended Posts

Fendere ute på tøymotorisert fartøy er det vel bare høy-akkademikera som bryr seg om OG de skal man jo ikke ta på alvor. De er jo litt som "Hoch Germaner" vet du.

Motoriserte fartøy kvitter seg jo med fendere automatisk i første bølge....

Noe som fikk meg til å tenke på Der Diktator; Strafen, Strafen Strafen....

Eller Never, Never, Never....

The Producers Der Siegfried Oth (Oath) Death (Deff)

http://youtu.be/whupy8xjElA

Redigert av Bay_liner (see edit history)

Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... :yesnod:

Jeg synes mange unger blir veldig flinke til å kjøre båt når de får kjøre med jolle. Bortsett fra det så må vi akseptere at det hele tiden kommer nye båtførere ut på sjøen etterhvert som vi gamle "sjøulkene" går på land. Mange av oss som er i 70-årene vokste opp med en tung robåt, påhengsmotorer og joller var ike vanlig, og vi fikk prøve og feile. Alle lærer etterhver og blir "sjøfolk" eller de går på land igjen.

• 2 uker senere...

Mange gode poenger her - men helt NAZi må man ikke bli. Det må være lov å prøve og feile for begynnere - uten å få et strandoliti tilsvarende SS etter seg i strandkanten :smiley:  Benehme sie oder erschossen werden ! :ghost:

Slike tilstander skal vi ikke ha i norsk skjærgård. Ikke nå - etter at de forbannede tyske NAZI-svina har vært ute av virksomhet i 60 år. Og det som irriterer meg aller  mest, er alle politifolkene som slapp unna  - som deporterte jøder til den visse død - og de slapp uanna etter krigen - de aller fleste. hvordan kunne det skje ?

Redigert av HerrPedersen (see edit history)
  • 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...