Jump to content

Ut på tur: Forslag til fine naturhavner grimstad-sandebukta


Lars Martin

Recommended Posts

Hei og hå, godtfolk.
I morgen begynner ferieturen. Vi drar fra Grimstad og ned til lillesand først, så oppover mot sandebukta/holmestrand.
En strekning jeg har feriert fantastisk mange ganger. Men nå er det nærmere 20 år siden sist. Tidligere har det alltid vært i seilbåt også.
Nå kjører vi motorbåt, og jeg tenker da at vi har muligheter til å se steder jeg aldri har vært før.

Vi har en uke på oss og kan bruke god tid, da vi aldri vil være lengre unna hjemme enn en lang dagsetappe.
Kunne tenke meg å prøve Tromlingene natt til mandag. Hvordan er det der i vanlig solgangsbris?

Jeg har aldri gått på innsiden av Flostøya, så det kunne jeg tenkt meg.

Forslag til spennende "lave og grunne" leder mottaes med takk. Samt også fine naturhavner vi bør teste.
Må innrømme at jeg ikke husker så mange av stedene jeg har vært tidligere :-)

For ordens skyld. Det er bare Rederinnen og meg på tur i daycruiseren :-) 

Ship o'hoi  :flag_bp:

Link to post
Share on other sites

Jeg vil jo absolutt anbefale en runde gjennom Nidelva. Flere plasser der du ikke kan gå med mast. Anbefaler og et stopp på merdø kafé å smake på hjemmebrygget øl. God stemning der ute. Sørlandsleia er jo et must. Både vrangsund og snaresund har fantastiske naturopplevelser.

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...