Måsabjønn Startet 22.Juli.2016 Del på Facebook Startet 22.Juli.2016 (redigert) Hei Hvordan fikser man denne skaden på skroget? Ser ut som båten tidligere har vært malt på nytt, og deretter har noen kjørt på noe. Skaden er ikke dyp akkurat, men stygg. Så hva må gjøres? Redigert 22.Juli.2016 av Måsabjønn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 22.Juli.2016 Del på Facebook Svart 22.Juli.2016 Her er vel lakkering eneste løsning. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Måsabjønn Svart 22.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juli.2016 Duger bengalakk og rulle? eller burde den spraylakkeres? Sitér dette innlegget Link to post
perpedersen Svart 23.Juli.2016 Del på Facebook Svart 23.Juli.2016 Duger bengalakk og rulle? eller burde den spraylakkeres? Det ser ut som den er malt over med grått over den originale fargen. Det første du må gjøre er å finne ut hva som er brukt som toppstrøk her, pusse lett ned og male over med samme gørra. Over vannlinjen er plastbåter svært tilgivende vesener, under vann kan de være skikkelige bitcher - der er det skikkelig nedsliping og epoxy-primer i flere lag som er stikkordene. Sitér dette innlegget Link to post
Bahia Svart 23.Juli.2016 Del på Facebook Svart 23.Juli.2016 Jeg hadde sett litt på han her. Masse kompetanse og tips om hvordan du skal fikse glassfiberskader. Hvis du ender opp med gelcoatsparkel, er det rimelig komplisert å finne en farge som treffer. Et lite frimerke av en fargeprøve er et dårlig utgangspunkt. Jeg blander fargene selv til de treffer slik Andy gjør. Det skal sies at det ikke er mulig å finne en fargekode på min 40 år gamle båt og derfor ble det slik. Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.