whatever Startet 11.Juni.2005 Link til dette innlegget Startet 11.Juni.2005 (redigert) Jeg har en Iskar Dynamo som jeg har fått overhalt (den tilhører en BUCH 36DV) Er litt usikker på hvordan jeg skal koble den. Den har D+, B+, W og B-. Er B+ til + på batteri, B- til jord og W og D+ til turteller? Er det noen som har samme motor/Dynamo som gidder å sjekke? Står på en Scand Classic Redigert 11.Juni.2005 av Ingar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 11.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2005 Du har nok en Iskra dynamo. B+ til + på batteri, B- til -, W er turteller og D+ er felt dvs. ladelampa. Sitér dette innlegget Link to post
whatever Svart 11.Juni.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2005 Takk. En liten skriveleif på dynamonavn. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 11.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2005 Jeg rettet det, men alle kan redigere sine egne innlegg, inkl. tittel, innen 24 timer etter at de postet. Sitér dette innlegget Link to post
whatever Svart 11.Juni.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2005 Ok, det er greit å ha rett tittel hvis andre søker på samme emne Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.