whatever Posted June 11, 2005 Share Posted June 11, 2005 (edited) Jeg har en Iskar Dynamo som jeg har fått overhalt (den tilhører en BUCH 36DV) Er litt usikker på hvordan jeg skal koble den. Den har D+, B+, W og B-. Er B+ til + på batteri, B- til jord og W og D+ til turteller? Er det noen som har samme motor/Dynamo som gidder å sjekke? Står på en Scand Classic Edited June 11, 2005 by Ingar (see edit history) Quote Link to post
Mix Posted June 11, 2005 Share Posted June 11, 2005 Du har nok en Iskra dynamo. B+ til + på batteri, B- til -, W er turteller og D+ er felt dvs. ladelampa. Quote Link to post
whatever Posted June 11, 2005 Author Share Posted June 11, 2005 Takk. En liten skriveleif på dynamonavn. Quote Link to post
Ingar Posted June 11, 2005 Share Posted June 11, 2005 Jeg rettet det, men alle kan redigere sine egne innlegg, inkl. tittel, innen 24 timer etter at de postet. Quote Link to post
whatever Posted June 11, 2005 Author Share Posted June 11, 2005 Ok, det er greit å ha rett tittel hvis andre søker på samme emne Quote Link to post
Recommended Posts