Leon KAD502 Startet 23.Juli.2016 Del på Facebook Startet 23.Juli.2016 Se på bildet. Hvilken produsent og type girkasse er dette? Fint om noen kjenner den igjen. Noe dårlig bilde, men forsøk er du snill. Jeg finner ikke noe skilt eller lignende på kassehuset.Min kompis har også ett problem med at girkassa går å lugger litt, og da serlig på lavt turtall. Sitér dette innlegget Mvh. Leon 1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu Link to post
Bestefar Svart 23.Juli.2016 Del på Facebook Svart 23.Juli.2016 Det er mulig tannhjulene ikke går ordentlig i inngrep. Sjekk innstilling på gearwire og sjekk om du kan få armen på gearkassen lengre frem om du løsner litt på wiren. Sitér dette innlegget Link to post
Bestefar Svart 23.Juli.2016 Del på Facebook Svart 23.Juli.2016 Det ligner litt på Volvo MS3? Men jeg kan godt ta feil. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 25.Juli.2016 Del på Facebook Svart 25.Juli.2016 Det er MS3 og høyst sannsynlig er årsaken at den koniske innkoblingen glipper. Vanlig problem på VP mekaniske gir og drev som har gått mange timer, her er søk på "ms3+kon": https://baatplassen.no/i/index.php?app=core&module=search§ion=search&do=search&fromsearch=1&search_term=kon+ms3&search_content=all&search_app_filters[forums][searchInKey]=&search_app_filters[forums][sortKey]=posts&search_app_filters[forums][sortDir]= Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 25.Juli.2016 Del på Facebook Svart 25.Juli.2016 (redigert) Sjekk oljen på giret lugger ved for lite olje og peilepnne på skruen på toppenLigner veldig på MS3 ja Redigert 25.Juli.2016 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Leon KAD502 Svart 10.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.August.2016 Takk for alle svar. Sitér dette innlegget Mvh. Leon 1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.