Jump to content

Bakgrunnsbelysning borte på VP instrumenter.

eivindl

Recommended Posts

Har funnet inst.manualen og det skal være en light switch på kabel som går til powertrim. Spørs om denne bryteren ligger gjemt ett sted og alltid har vært på. Evnt har de kuttet ut bryteren. Har hatt båten i 10 år og aldri hatt noen bryter for lys. Det står også at om bryteren er av vil ikke menyen for å justere lyset vises. Så jeg må lete etter en bryter eller en løs ledning som har vært koplet til +12 v fast. Så da nærmer jeg meg løsning?

bilde

Har du panelet som på tegningen er merket "Button panel"? Den nederste knappen regulerer instrumentlysene. Ved å trykke flere ganger kan du velge mellom fullt lys, ulike dimmingsnivåer og ikke lys.

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Har fulgt ledningene og funnet bryteren. Den må jeg innrømme jeg aldri har brukt og har ikke tenkt annet en at det var ett dummy gummi deksel... Bryter fikset og da kom valget i evc menyen med en gang. Er seks trinn som velges med pil opp eller ned som det korrekt. Enkel fiks, utrolig at jeg ikke har vært bevisst på denne før.

Har fulgt ledningene og funnet bryteren. Den må jeg innrømme jeg aldri har brukt og har ikke tenkt annet en at det var ett dummy gummi deksel... Bryter fikset og da kom valget i evc menyen med en gang. Er seks trinn som velges med pil opp eller ned som det korrekt. Enkel fiks, utrolig at jeg ikke har vært bevisst på denne før.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...