eivindl Startet 23.Juli.2016 Del på Facebook Startet 23.Juli.2016 Trodde at det satt noen pærer her men ser dårlig ut? EVC A om det har noen betydning. Lcd displayene fungerer normalt. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 23.Juli.2016 Del på Facebook Svart 23.Juli.2016 Sikker på at du ikke har skrudd det helt ned på nattbelysning? Husker ikke helt hvordan det skal bli justert opp igjen, men det står i boka... Sitér dette innlegget Link to post
eivindl Svart 24.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juli.2016 Finner bare lcd contrast ved å bla i menyen. Ikke funnet noe i manualen men mulig jeg var litt rask. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 24.Juli.2016 Del på Facebook Svart 24.Juli.2016 Du trykker på knappen med strek, - , for å endre lysstyrken. Fem trinn Sitér dette innlegget Link to post
eivindl Svart 24.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juli.2016 Har funnet inst.manualen og det skal være en light switch på kabel som går til powertrim. Spørs om denne bryteren ligger gjemt ett sted og alltid har vært på. Evnt har de kuttet ut bryteren. Har hatt båten i 10 år og aldri hatt noen bryter for lys. Det står også at om bryteren er av vil ikke menyen for å justere lyset vises. Så jeg må lete etter en bryter eller en løs ledning som har vært koplet til +12 v fast. Så da nærmer jeg meg løsning? Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 25.Juli.2016 Del på Facebook Svart 25.Juli.2016 Har du panelet som på tegningen er merket "Button panel"? Den nederste knappen regulerer instrumentlysene. Ved å trykke flere ganger kan du velge mellom fullt lys, ulike dimmingsnivåer og ikke lys. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
eivindl Svart 25.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2016 Har fulgt ledningene og funnet bryteren. Den må jeg innrømme jeg aldri har brukt og har ikke tenkt annet en at det var ett dummy gummi deksel... Bryter fikset og da kom valget i evc menyen med en gang. Er seks trinn som velges med pil opp eller ned som det korrekt. Enkel fiks, utrolig at jeg ikke har vært bevisst på denne før. Sitér dette innlegget Link to post
eivindl Svart 26.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juli.2016 Har fulgt ledningene og funnet bryteren. Den må jeg innrømme jeg aldri har brukt og har ikke tenkt annet en at det var ett dummy gummi deksel... Bryter fikset og da kom valget i evc menyen med en gang. Er seks trinn som velges med pil opp eller ned som det korrekt. Enkel fiks, utrolig at jeg ikke har vært bevisst på denne før. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.