Jump to content

dieselrør

fjordholmen

Recommended Posts

lurer på hvor eg kan få kjøpt diesel rør (høytrykk)eller få laget eit til ein volvo md32

<{POST_SNAPBACK}>

Har du prøvd Volvo Penta?

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Hvis du har et velutrustet dieselverksted i nærheten så kan nok de lage til deg. Jeg fikk lagd to rør til min Ford Sabb for et par måneder siden, og betalte ca 700,- for disse. Men de hadde slike problemer med å få bøyd dem til riktig at jeg holdt på i et par uker frem og tilbake med dem før rørene omsider ble akseptable. Og fortsatt så er de ikke like bra i fasongen som de originale. Så hvis originale hadde vært tilgjengelig så hadde jeg nok valgt det ja...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...