Peddi Startet 24.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 24.Juli.2016 Hei, har en pioneer 15 som jeg bruker aktivt til hobbyfiske og skal nå kjøpe meg ett nytt ekkolodd. Det er mange på markedet og ikke en enkel sak å velge! Det jeg ønsker i et ekkolodd er å kunne lagre fiskeplasser til feks. teiner, line etc. Grei str på skjerm samt å kunne se bunnforhold hadde vært greit. Har sett meg ut et raymarine 5pro som jeg tenker kan være en vinner, men ønsker inputs! Makspris 3500kr Sitér dette innlegget Link to post
Høj Svart 4.August.2016 Link til dette innlegget Svart 4.August.2016 Jeg lurer egentlig på det samme. Har fått tilbud på både Raymarine Dragonfly, og Lowrance hook. På Industri og Marine-Diesel i Trondheim fikk jeg høre at de hadde sluttet med Dragonfly pga mye reklamasjoner på disse. Men om det er salgstriks for å fremme egne produkter er jeg usikker på. Synd at ingen med erfaringer fra forskjellige merker kommer med innspill. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.