Jump to content

Evinrude ocean pro 90.startvansker.

bjorneo72

Recommended Posts

Noen som har erfaringer med ocean pro motorene? Får ikke start på min motor,brukte den kvelden Før men dagen etterpå får jeg ikke start.Har rengjort tank og hele bensintilførselen,tappet flottørkammerne på gasserne.Rengjort filter,nye plugger ifjor og har gnist.Plugger blir våte. Den tenner så vidt,men da kutter jo starter,etter mange forsøk så kinner den bare.Lar den stå litt og da tenner den igjen.Noen som vet årsaken?1996 mod.

Jeg er som sagt ikke veldig god på disse motorene, men er mener at den optiske sensoren skal kutte tenningen hvis den registrerer feil (usikker på hvilke feil den registrerer). Det enkleste ville vel vært om du har noen med en lignende motor i nærheten slik at du kan bytte over og teste. Hvis ikke ser jeg at de selger sensorer her: https://www.skruvat.no/batdeler/Sensor-Optisk-P353480.aspx

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...