MegaTrondy Startet 26.Juli.2016 Del på Facebook Startet 26.Juli.2016 Jeg har en snekke. Ønsker å kunne bade fra denne, men det kan også være greit å kunne komme seg opp hvis jeg ramler på sjøen. Det har vært bade stige bak, men den er tatt bort. Det er vanskelig å komme seg opp med badestige bak uansett siden det er toalett bak i båten. Det er ikke badeplattform, men det er en flaps. Den kan jeg vel ikke tråkke på? Ser derfor for meg en baug stige eller en taustige som kan brukes som nød stige kan fungere. Hvor får jeg tak i taustige? Har sett taustige som kan trekkes ut hvis man ramler over bord. Sitér dette innlegget Link to post
Salt Svart 26.Juli.2016 Del på Facebook Svart 26.Juli.2016 Sånne stiger får du kjøpt i båtutstyrsbutikker. Vi har en som er pakket i en gul pose med utløserløkke og åpning under, og den kan vi f eks henge over en vinsj eller en puller på sida av båten. Den kan sikkert også henge akterut, hvis du har noe solid å henge den på. Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
MegaTrondy Svart 26.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juli.2016 Jeg harsett over alt føler jeg, men kan ikke finne noen. Hvis noen har en link, et navn eller noe jeg kan søke på? Jeg finner bare leke taustige og brannstige. Sitér dette innlegget Link to post
Grønnskollingen Svart 26.Juli.2016 Del på Facebook Svart 26.Juli.2016 Watski i Trondheim har for eksempel et utvalg Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 26.Juli.2016 Del på Facebook Svart 26.Juli.2016 Her er en variant jeg har brukt. http://www.seasea.no/Däcksutrustning/Pulpit_Stege/Stege_Plattform/BADLEJDARE_HOPFÄLLB_4_STEG Sitér dette innlegget Link to post
Stella Polaris Svart 26.Juli.2016 Del på Facebook Svart 26.Juli.2016 Om du ønsker en stige som skal gi deg en mulighet til å redde deg om du går over bord ufrivillig må den være fastmontert og mulig å "folde ned" nedenfra. En løs badestige er nettopp det.og henger neppe over rekka når du trenger den som mest? Sitér dette innlegget Båthavn: Onsøy Marina, Gressvik Totalmedlem av RS Lagune, Sigyn, nå Stella Polaris Brukererfaring: Yamaha, Marna, Volvo og Yanmar Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.