Egor Startet 26.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 26.Juli.2016 Hadde en fin ferietur Oslo-Kristiansand i sommer. Men det var 2 ganger (Risør og Kragerø) hvor jeg ikke fikk tilgang til landstrøm pga. mange andre båter. Finnes det en splitter for landstrøm å få kjøpt? (2x3 pinner). Da skulle det gå fint å dele på en kontakt :) Hvis ja, hvor kan den kjøpes? Sitér dette innlegget Link to post
Christel III Svart 26.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2016 Noe sånt du er ute etter ? Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
Dinamo Svart 26.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2016 (redigert) Eg har ikkje sett noka slik splitter, men den er rimelig enkel å laga. Dog vil eg tru at det er når du kjem med ein slik splitter at problema begynner. Fordi at når du på den måten deler eit uttak, er der berre halvparten so mykje strøm til kvar, og når strømmen skal betalast vert der krang- eh diskusjon om kven som har brukt SO mykje. So har vi litt overledning som slår ut ein jordfeilbryter, ingen vedkjenner seg slikt frivillig. Når du so skal nøsta inn kabelen og reisa videre, har einkvan "funne" ein heilt fantastisk splitter som er veldig kjekt å ha. Edit: Eg ser at Christel III har funne noko, Redigert 26.Juli.2016 av Dinamo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Egor Svart 26.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2016 Ok! takk til begge! Har ikke tenkt å misbruke dette, kun hvis jeg virkelig må ha strøm! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.