NilsPils Svart 27.September.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.September.2019 Komodo skrev 16 minutter siden: @NilsPils: Vi har mye å lære av dere! Drar dere ut i høsferien? Egentlig har jeg ferie hele tiden, men likevel fullt belagt med arbeider . . Det har blitt en del forefallende arbeider på båten som jeg må få gjort unna før jeg tar vinterferie i Thaiand. Blant annet defekt baugpropell, bytte av to glassruter og en del annet. Derfor går båten på land på Skjæløy neste helg. Men vi kommer sterkt tilbake til våren og neste høst. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Komodo Svart 27.September.2019 Link til dette innlegget Svart 27.September.2019 NilsPils skrev 1 minutt siden: Egentlig har jeg ferie hele tiden, Klar over det Nils, men det er jo ingen som har det så travelt som dere pensjonister Som en tidligere kollega sa til meg etter et år som pensjonist; blir det noen mer å gjøre nå så må jeg ansette en NilsPils skrev 1 minutt siden: Derfor går båten på land på Skjæløy neste helg. Men vi kommer sterkt tilbake til våren og neste høst. Obs, betyr det at du ikke skal ha ut teiner i år??? (se forøvrig nyopprettet tråd om temaet!) Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
NilsPils Svart 27.September.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.September.2019 Komodo skrev 1 minutt siden: Obs, betyr det at du ikke skal ha ut teiner i år??? Desverre, ja. Til trøst satte jeg dem ut som krabbeteiner ved Missingene forige helg og hanket inn nok fine krabber til fråtsing i flere dager. Og så har jeg kraft på krabbeskall i fryseren til et par middager med fiskesuppe. Men nå er teinene hengt opp på garasjeveggen for vinteren. Men til neste år satser jeg på ørret, makrell, krabber og hummer. Har tenkt å starte til våren med fluefiske etter ørreten. Har ikke prøvd det i sjøen før, men var habil tørrfluefisker i elver og vann før i tiden. Noe må man finne på når torsk og andre fiskeslag er forsvunnet . . . Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Hakkannen Svart 27.September.2019 Link til dette innlegget Svart 27.September.2019 (redigert) dieselfan skrev for 2 timer siden: Sjømaten var spist opp på et blunk, men når de oppdaget hva som var avbildet på leverposteiboksen, ble det baluba på japansk og det tok lang tid før jeg forsto problemet. Jeg brukte de 3 neste dagene på å få følget til å forstå at vi IKKE har putta han det er bilde av på boksen, oppi boksen..... Ikke ofte jeg ler så høyt av ting jeg leser Fantastisk bra Redigert 27.September.2019 av Hakkannen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 27.September.2019 Link til dette innlegget Svart 27.September.2019 Vi fikk ikke oppdraget, jeg mista nesten jobben og sjefen satte meg over på afrika markedet... vet ikke hva som var verst, men for meg var det ikke morro i hele tatt Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 27.September.2019 Link til dette innlegget Svart 27.September.2019 Oi? Nei, da var det ikke like morsomt, den ser jeg absolutt! Men at noen kunne få seg til å tro de spiste menneskebarn er jo nesten helt utrolig! Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 27.September.2019 Link til dette innlegget Svart 27.September.2019 (redigert) Denne skjønte de.... Denne skjønte de.... Denne skjønte de IKKE.... Redigert 27.September.2019 av dieselfan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 27.September.2019 Link til dette innlegget Svart 27.September.2019 Uff, nesten litt stygt å le da dette fikk konsekvenser for deg og firmaet deres, men likevel, forstår jo forsåvidt misforståelsen, selv om det var temmelig drøyt av dem å tro noe slikt? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.