Naverud Startet 28.Juli.2016 Del på Facebook Startet 28.Juli.2016 Hei! Ser på en Riviera FB 1995 mod med VP D6 370 og DPH drev fra 2011. Er det lett og bygge om til den nye badeplattformen som forlenger skroglengden? Er det noen som har former eller info om hvem som lager dette? Mvh Petter Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 28.Juli.2016 Del på Facebook Svart 28.Juli.2016 (redigert) Produsenten av båten, Huseklepp, kan hjelpe deg med dette. Se: http://huseklepp.no/ I tillegg til at plattformen er større, får du lengre bæringsflate akter da plattformen i praksis øker skroglengden. Videre er det integrert vinsj, badetrapp, oppbevaringsrom, nedsenket plass for snap-daviter som ikke er i veien for bena, integrerte fenderholdere med plass til 5 fendere, integrerte flaps, feste til jollemotor, osv. Her ser du plattformen på min Riviera 925. Det er noen forskjeller under på drev- og aksel-versjonen (jeg har aksel), men de praktiske løsningene er i prinsippet de samme. Redigert 28.Juli.2016 av Phoebe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 28.Juli.2016 Del på Facebook Svart 28.Juli.2016 Ring Trond Huseklepp. Telefon 90537546. De har nok pris bade på hva du trenger, samt hva de tar for komplett montering. Sitér dette innlegget Link to post
3rik Svart 28.Juli.2016 Del på Facebook Svart 28.Juli.2016 Til info fikk jeg en pris på 54000 for denne, eksl teak. Sitér dette innlegget Link to post
Naverud Svart 7.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.August.2016 Har snakket med Huseklepp og de lager ikke dette lenger. Ble nye planer og en Skilsø 33 FB fra 2004 ble handlet. Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 7.August.2016 Del på Facebook Svart 7.August.2016 Gratulerer med ny båt.Alltid kjekt å fornye seg Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 7.August.2016 Del på Facebook Svart 7.August.2016 Gratulere, Vi er knall fornøyd med Skilsø 33 Arctic. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.