pacuare Startet 28.Juli.2016 Del på Facebook Startet 28.Juli.2016 Broen mellom fastlandet og justøya, rett syd for Lillesand er 19 meter. Er ett luftspenn ut mot brekkestø på 20 meter. Har hørt det er ett luftspenn i sydlige enden av blindleia, men finner det ikke på kartet. Har alltid gått på utsiden, spørsmålet mitt er om man kan gå inn etter justøya og følge blindleia sydover derfra uten å bekymre meg for luftspenn? Er vel også mer enn 3 meter dybde hele veien også. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 28.Juli.2016 Del på Facebook Svart 28.Juli.2016 (redigert) Spennet ved Haraldsholmen og Krossen går ned under vann. Vanskelig å se på dette bildet, men om jeg zoomer på originalbildet, så ser jeg det. Jeg kjenner ikke til at det skal være flere spenn der. (bilde fra slutten av feb 2016) Redigert 28.Juli.2016 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
pacuare Svart 28.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juli.2016 Takk for svar. Gikk litt nedover igjen, og fant ingen luftspenn. Skal avgjort gå inn rett etter justøya neste gang jeg er her. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.