Ternen32 Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Legger inn noen få bilder av nybåten.. skal knipse noen fler når sola kommer tilbake. Quote Eier av 1978 Furuholmen 32 Fly. Ternen sin Blogg: http://ternen.rashani.no/#home Link to post
Avmønstret4 Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 (edited) Gratulerer Dette er mye båt for penga. Eneste negative er den forhøyde dørken over motor.... Mvh Edited June 12, 2005 by firefighter (see edit history) Quote Link to post
fernanda Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Gratulerer med ny skute! Var det i Porsgrunn du hentet den? Ser ihvertfall ut til at du hadde bra vær på turen. Quote Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Ternen32 Posted June 12, 2005 Author Share Posted June 12, 2005 Hentet Båten i Sandefjord, og været var nydelig selv om det sjøet godt utenfor Mølen og Rakkeboane. Er meget fornøyd, men er enig i det med motorkassa, men det ser jeg som et veldig lite problem Quote Eier av 1978 Furuholmen 32 Fly. Ternen sin Blogg: http://ternen.rashani.no/#home Link to post
Ancas Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Kjempefin båt, gratulerer !!!! Quote CastelloMarine 533HT- 40/50HK Yamaha yeto 2Takt !! Link to post
fernanda Posted June 13, 2005 Share Posted June 13, 2005 Aha! men bildene er fra porsgrunn? mener å dra kjensel på Porsgrunns Porselen i bakgrunnen....... Har du drev eller aksel på skuta, hva slags motor sitter det i den? Vet at den opprinnelig er bygget for aksel, men at endelavdem er utstyrt med drev isteden... Quote Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Ternen32 Posted June 14, 2005 Author Share Posted June 14, 2005 Aha! men bildene er fra porsgrunn? mener å dra kjensel på Porsgrunns Porselen i bakgrunnen....... Har du drev eller aksel på skuta, hva slags motor sitter det i den? Vet at den opprinnelig er bygget for aksel, men at endelavdem er utstyrt med drev isteden... <{POST_SNAPBACK}> Det var nok Porsgrunn ja, stoppet og lå over utenfor DownTown gjestebrygge slusene åpnet jo ikke før kl 12:00 dagen etter (Vi må jo sluse vi ferskvannsmennesker ). Båten har fast aksel med vannkjølt hylse, motor som sitter i er en Ford 2402E (eller saab om du vil) på 88 Hk. Quote Eier av 1978 Furuholmen 32 Fly. Ternen sin Blogg: http://ternen.rashani.no/#home Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.