surferen Startet 12.Juni.2005 Link til dette innlegget Startet 12.Juni.2005 Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg enkelt kan reparere/sveise PE plast i en pioner jolle? mvh JAN 99601240 Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 12.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2005 Jada, se her (veiledning fra Pioner-fabrikken): Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
surferen Svart 12.Juni.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2005 Hei alpha - flott, men.. kunne du vært så snill å lagt ved et litt større bilde, please. mvh JAN Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 12.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2005 Prøver igjen med noe lesbart? Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Frivakten Svart 12.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2005 Dette blir bare tull og jeg har ikke tid. Oppgi et faxnr. så skal jeg sende deg det på gamle måten. Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
surferen Svart 12.Juni.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2005 Hei Takker for forsøket, har desverre ikke faks. Kan du evt. emaile noe direkte? gaare@simongaare.com mvh jAN Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 12.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2005 OK. Da gikk det greit. Lykke til. Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.