surferen Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg enkelt kan reparere/sveise PE plast i en pioner jolle? mvh JAN 99601240 Quote Link to post
Frivakten Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Jada, se her (veiledning fra Pioner-fabrikken): Quote VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
surferen Posted June 12, 2005 Author Share Posted June 12, 2005 Hei alpha - flott, men.. kunne du vært så snill å lagt ved et litt større bilde, please. mvh JAN Quote Link to post
Frivakten Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Prøver igjen med noe lesbart? Quote VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Frivakten Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Dette blir bare tull og jeg har ikke tid. Oppgi et faxnr. så skal jeg sende deg det på gamle måten. Quote VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
surferen Posted June 12, 2005 Author Share Posted June 12, 2005 Hei Takker for forsøket, har desverre ikke faks. Kan du evt. emaile noe direkte? gaare@simongaare.com mvh jAN Quote Link to post
Frivakten Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 OK. Da gikk det greit. Lykke til. Quote VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Recommended Posts