Jump to content

Frakt til Nord Norge

kgt

Recommended Posts

Ta noen telefoner til "løsfraktere.

De tok min båt fra Bergen til Nærheten av Nordkapp for 12.000

Sparte noen kroner med att de ikke trengte å gå til kai, leverte båten i leia.

Samt. det som var mest possitivt var: Trengte ikke krybbe. :cheers:

Tror det var ett firma i Trondheim som var agenter.

Prøv Berg Jon Shipping as 73992810

Prøv også båten direkte: Porsøy- 94570977 eller 95753821

Vet også att Sea trans er billige. Kunne ikke bruke disse selv, da min skulle lengere enn Tromsø.

Edited by Hardball (see edit history)

Fraktet min med Nord Lines ( det er de som transporterer for Nor Cargo) Hadde et hellv.....sirkus med de etterpå. Der i gården er man ikke løsningsorientert hvertfal. Måtte reise fra Harstad til Oslo og ordne opp feil de hadde gjort. Ikke var det spes. billig heller.

Hei,

Kjenner ikke frakten som du spør etter, men opplevde ihverfall norcargo som meget seriøse da jeg kjøpte min båt i Oslo og fikk fraktet den til Stavanger. Det var på en av norcargos egne båter. Ble heist ombord på fraktebåten, jeg ringte til havnekontoret i Oslo og fikk bekreftet at 1 stk mørebas med regnr var om bord og på vei ut fjorden, da overførte vi pengan til selger(som avtalt). Båten kom velberget frem. båten stod i skikkelig stålkrybbe, i tillegg hadde mannskapet lagte paller under. Eneste jeg kunne finne på og klage over var at det var kommet en god klatt med grease fra kranen ombord mitt på fordekket! :wink:

Heiste den rett på sjøen, krybbe og annet utstyr bar de iland for oss mens vi "stresset" med og få ny båten til kai!

Edited by Sabeltann (see edit history)