Jump to content

Yamaha F100 EFI påhenger har 10 års jubileum. Ekstraservice?


larsen2000

Recommended Posts

Har en Yamaha F100 EFI 2006 modell som har gått i overkant av 300 timer. Den har fått godt stell med årlige servicer, og også impellerbytte og registerreim i henhold til anbefalte intervaller. Denne sesongen har ventilen i bensinblære og spenningsregulatoren gått i stykker. 

 

Er det andre ting som kan trenge en overhaling eller utskifting for å være føre var, eksempelvis membran i bensinpumpe eller liknende?

Link to post

Noen motorer har interne anoder i motor/topp som ikke er tilgjengelig fra utsiden.

Men kjenner ikke Yamaha F100 så godt. Motoranoder bør uansett sjekkes/byttes etter så lang tid hvis det ikke er gjort før.

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
  • 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...