Dag Haugedal Startet 1.August.2016 Del på Facebook Startet 1.August.2016 (redigert) Hei! Håper noen kan hjelpe meg: Bensinmåleren på multifunksjonsmeteret/displayet står bare og blinker på laveste nivå. Den reagerer ikke på nivået i tanken. Har mistanke om at eneste feil er at giveren i tanken ikke er koblet riktig opp mot mulitmeteret. Er det noen som kan forklare ut i fra vedlagte bilde hvordan dette skal kobles? Kan jeg måle direkte på ledningene med ohmmeter for å teste funksjonen på giveren? Irriterende ikke å ha kontroll på tanknivået... Usikker på om bildet blir med. Har fulgt bruksanvisningen (har også komprimert bildet), men ser det ikke i innlegget :-( Redigert 1.August.2016 av Dag Haugedal (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Dag Haugedal Svart 1.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.August.2016 (redigert) Redigert 1.August.2016 av Dag Haugedal (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Arny Svart 1.August.2016 Del på Facebook Svart 1.August.2016 Rosa med svart stripe og sort ledning brukes til tankmåler. Du må også justere tankmåler til 2 i mode nr 2-står i boka hvordan dette gjøres. Tankmåler må være av europeisk versjon i denne settingen-det er den mest vanlige. Sitér dette innlegget Link to post
Dag Haugedal Svart 2.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.August.2016 Takk for svar-da skal jeg teste dette. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.