Lars H. Startet 1.August.2016 Del på Facebook Startet 1.August.2016 Hei. Onsdag starter vi på ferietur nummer to for året. Vi hadde tidligere 50 dager på svenskekysten fra 17. mai, og nå blir det 3 - 4 uker nedover Vestfold og et stykke videre. Vi regner med å ta første stopp i Åsgårdstrand. Og som tittelen sier, - må en fremdeles kjøpe polletter for å få landstrøm i gjestehavnen på innsiden av moloen? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
fredrik_j Svart 1.August.2016 Del på Facebook Svart 1.August.2016 Det må man - samme poletter som til dusjanlegget. Gir strøm i 6 timer, står at man kan putte på flere poletter - men det har jeg ikke prøvd. /Fredrik. Sitér dette innlegget Link to post
seilbaaten Svart 2.August.2016 Del på Facebook Svart 2.August.2016 Nå bor jeg i Åsgårdstrand og bruker følgeilg ikke gjestehavna der, men om det jeg har hørt stemmer så er døgnprisen den samme i Seilerhavna (innløpet helt nord). I Seilerhavna er tilgang til dusj og strøm inkludert og du trenger ingen poletter. Det er ikke så mange gjesteplasser i seilerhavna, men det er et system der slik at du kan legge deg på faste plasser dersom det står et grønt skilt der. Velkommen til Åsgårdstrand! Sitér dette innlegget www.seilbaaten.com www.facebook.com/seilbaaten Link to post
Lars H. Svart 2.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.August.2016 Jeg kjenner til gjesteplassene til seilforeningen og opplegget der. Det er en fin plass som jeg har brukt en del ganger. Men det er jo ikke så mange plasser der. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.