Jump to content

Brukes det fremdeles poletter for landstrøm i Åsgårdstrand?

Lars H.

Recommended Posts

Hei.

Onsdag starter vi på ferietur nummer to for året. Vi hadde tidligere 50 dager på svenskekysten fra 17. mai, og nå blir det 3 - 4 uker nedover Vestfold og et stykke videre. Vi regner med å ta første stopp i Åsgårdstrand. Og som tittelen sier, - må en fremdeles kjøpe polletter for å få landstrøm i gjestehavnen på innsiden av moloen?

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Nå bor jeg i Åsgårdstrand og bruker følgeilg ikke gjestehavna der, men om det jeg har hørt stemmer så er døgnprisen den samme i Seilerhavna (innløpet helt nord). I Seilerhavna er tilgang til dusj og strøm inkludert og du trenger ingen poletter.  Det er ikke så mange gjesteplasser i seilerhavna, men det er et system der slik at du kan legge deg på faste plasser dersom det står et grønt skilt der.

Velkommen til Åsgårdstrand!

Jeg kjenner til gjesteplassene til seilforeningen og opplegget der. Det er en fin plass som jeg har brukt en del ganger. Men det er jo ikke så mange plasser der.

bilde

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...