Fjordutsikt Startet 12.Juni.2005 Del på Facebook Startet 12.Juni.2005 Temperaturmåleren har "låst" seg etter kun 40 timers drift - viser konstant 85 grader. Jeg satte i ny temp.måler WEMA som nå har låst seg, har prøvd å koble fra senseledning og dunket på måleren men ingenting nytter. Må jeg bare kjøpe meg en ny?? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 12.Juni.2005 Del på Facebook Svart 12.Juni.2005 Hei. Kjøpe ny? Nei, - hvorfor ikke ta kontakt med Wema og legge frem problemet for dem? En temperaturmåler skal vare myyyye lenger enn 40 timer. Og min erfaring med folkene hos Wema er bare positiv. Hyggelige å prate med og svært servicevenlige. Har fått nye enheter (septik) uten nøling. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Fjordutsikt Svart 12.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juni.2005 Ja, takk skal du ha - nå har jeg sendt en epost til Wema. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordutsikt Svart 14.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juni.2005 Hei. Kjøpe ny? Nei, - hvorfor ikke ta kontakt med Wema og legge frem problemet for dem? En temperaturmåler skal vare myyyye lenger enn 40 timer. Og min erfaring med folkene hos Wema er bare positiv. Hyggelige å prate med og svært servicevenlige. Har fått nye enheter (septik) uten nøling. Lars H. <{POST_SNAPBACK}> Takk skal du ha Lars H. - Jeg sendte forespørsel til Tore Gismervik og fikk følgende tilbakemelding - det kaller jeg service Hei Da har du vært uheldig og fått et fra en serie som vi hadde problemer med. Vi sender et nytt instrument gratis til deg omg. Vi bruker den adr du har oppgitt. Vi beklager at du opplevde dette med et Wema produkt og håper det ordner seg nå. Mvh Tore Gismervik Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.