sterha Startet 2.August.2016 Del på Facebook Startet 2.August.2016 Hei - har fått et tilbud om å kjøpe en Nimbus 26 Epoca. Finner en del info om modellen og det ligger et par til salgs på Finn. Er det noen som har eid en slik og som har konkret informasjon om hvordan den er å leve med? Eller er det noen som har synspunkter rundt denne modellen, evt tips om hva jeg bør se etter? På forhånd takk for hjelpen! Sitér dette innlegget Link to post
sterha Svart 3.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August.2016 Ser det er liten aktivitet i tråder som omhandler Epoca? Hvorfor? Er den for sær/sjelden? Er den så dyr å holde i drift at alle med normal inntekt bør holde seg langt unna? Har en mulighet til å kjøpe en til noe som fremstår som en hyggelig penge og lurer fælt om om det er lurt eller ikke. Båten det er snakk om godt vedlikehold mekanisk - men den trenger litt oppgraderinger på det rent visuelle. Det er jeg ikke redd for å ta selv. Sitér dette innlegget Link to post
Czicko Svart 3.August.2016 Del på Facebook Svart 3.August.2016 Har hatt en Epoca fra 1991 i 5 problemfrie år nå. Sitter en GM 350 fra 2012 i den. Kjempefornøyd med båten. Selv om den begynner å trekke på årene er den solid bygget, og jeg har ikke klart å finne en annen båt i den størrelsen som byr på samme komforten som det Epocaen gjør. Kan absolutt anbefale denne båttypen! Sitér dette innlegget Link to post
sterha Svart 3.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August.2016 Takk for svaret. Er en 200 hk Volvo Penta i den som kan være aktuell for meg. Håper det ikke er undermotorisert... Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 3.August.2016 Del på Facebook Svart 3.August.2016 Høres lite ut på en så stor og tung båt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.