Jump to content

Andy Boats, kjøpt urørt halvfabrikat fra 1979. Hvem produserte?

Lillibo

Recommended Posts

Det var vanligst og bruke finerplater som man trakk med skai på sidene ute, puseskai ble brukt innvendig, 

sitte ligge benk som kunne trekkes ut ble montert bak over motor rom , samt to stoler, doen var montert til høyre rett etter inngangen ,så la man en plate over så hadde du bord, luken ned til kabinen var to små teak dører som jeg måtte lage selv

og over nedgangen ble det kjøpt skai hvor det var lagt inn små finner plater i så man kunne rulle den opp.

platene på gulvet ble også trukket med en skai type som lignet på imitert teak eller hvit med svarte nater.

det var det som var standard, men man kunne jo bygge som man ville. Bensin tanken var senter montert rett under inngangen til kabinen.

Septik tank var det ingen som tenkte på da. 

Jeg lagde pentry til den jeg hadde i teak plater med origo brenner, og utslagsvask hadde også en vanntank men den var ikke stor.

jeb

Gruno 40 verftsbygget i nederland

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...