sailorboy Startet 3.August.2016 Del på Facebook Startet 3.August.2016 En badeflåte kom rekende forbi oss ved Brøtsø / Uleholmen i sønnavinden. For å stoppe den ville ferden så tok jeg jolla og fikk fortøyd den til Uleholmen. Der ligger den fremdeles fortøyd. Den er ganske stor og kunne nok skadet båter. Jeg har kontaktet Tjøme kommune, men de vedkjenner seg ikke denne flåten. SailorBoy Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 3.August.2016 Del på Facebook Svart 3.August.2016 Det ligner veldig på en flåte som det var en reportasje i avisen om for noen uker siden. Noen ungdommer som hadde en rundtur i vestfoldskjærgården. Mener den lå på Finn også. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Guest Avmønstret# Svart 3.August.2016 Del på Facebook Svart 3.August.2016 Bare å henge i ei en blåbøye et sted vel? Høsten er her straks og lagring av badebøyer i OF bøyer er jo god praksis har jeg skjønt ;-) Fra spøk til alvor, nå er den annonsert på Norges største web forum for båt, kanskje legge ut på Båtfolk på FB også? Om eier ikke melder seg da så kan den vel være finders keepers, så jo forseggjort ut. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.