ReidarN Startet 4.August.2016 Link til dette innlegget Startet 4.August.2016 Kan jeg frakte en Nidelv 24 på båthenger med en Land Rover som kan trekke 3,5 tonn? Så vidt jeg har forstått er båten 2,62 m bred, er dette lov? Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 4.August.2016 Link til dette innlegget Svart 4.August.2016 255 cm er i utgangspunktet største lovlige bredde uten dispensasjon, men så spørs det jo hvor nøye det blir målt da... 3,5 cm på hver side er ikke så lett å se. Sitér dette innlegget Link to post
ReidarN Svart 4.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2016 Jeg må tilføye at jeg har BE førerkort. Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 4.August.2016 Link til dette innlegget Svart 4.August.2016 BE-kort er et krav her, men helt lovlig blir det ikke uten å søke dispensasjon. Sitér dette innlegget Link to post
ReidarN Svart 6.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.August.2016 Takk for innspill, Kallethekid. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.