ReidarN Posted August 4, 2016 Share Posted August 4, 2016 Kan jeg frakte en Nidelv 24 på båthenger med en Land Rover som kan trekke 3,5 tonn? Så vidt jeg har forstått er båten 2,62 m bred, er dette lov? Quote Link to post
Kallethekid Posted August 4, 2016 Share Posted August 4, 2016 255 cm er i utgangspunktet største lovlige bredde uten dispensasjon, men så spørs det jo hvor nøye det blir målt da... 3,5 cm på hver side er ikke så lett å se. Quote Link to post
ReidarN Posted August 4, 2016 Author Share Posted August 4, 2016 Jeg må tilføye at jeg har BE førerkort. Quote Link to post
Kallethekid Posted August 4, 2016 Share Posted August 4, 2016 BE-kort er et krav her, men helt lovlig blir det ikke uten å søke dispensasjon. Quote Link to post
ReidarN Posted August 6, 2016 Author Share Posted August 6, 2016 Takk for innspill, Kallethekid. Quote Link to post
Recommended Posts