Jump to content

Noen som vet om grunning som sitter godt på ror av rustfritt ?

Ballard

Recommended Posts

Sum emnetittelen antyder har jeg problem med å finne en grunning  som ikke flasser av etter en sesong.  Roret er laget av rustfritt 316 stål. Sist vinter slipte jeg det helt blankt, og sandblåste etterpå for å gjøre det matt. Påførte 2 strøk   grunning av beste sort ( i følge selger ) + 2 strøk bunnstoff. Men med samme  begredelige  resultat ser det ut til.   Noen som vet noe om dette 

Jeg bruker denne:

https://www.amazon.com/U-POL-ACID-PRIMER-M-I-R-COMPLIANT/dp/B003ZWDZ9I

f.eks. fra St.haugens Farvehandel i Oslo eller Haraldsen i Drammen på min saktegående bronse foldepropeller som jeg deretter sprayer med hardt bunnstoff. Det gror absolutt ingen ting på propellen med den behandlingen. Noen steder slipper bunnstoffet i løpet av sesongen, men primeren har aldri sluppet taket. Det gror heller ingen ting på primeren. Jeg vil tro at denne primeren også vil bite seg godt fast på rustfritt stål.

Eivind

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...