SverreTh Startet 6.August.2016 Del på Facebook Startet 6.August.2016 Har en hydrolift f23 med en mercruiser 350 MPI motor. 98 modell. Når jeg gasser på fra tomgang og gir god gass med en gang dabber den av 1-2 sek og så kommer den. Misstenker at den får for mye bensin? Men virker som det er motsatt i høyere fart (mer turtall) Når jeg kjører godt på så dabber den plutselig av. Senker hastigheten/turtallet og så kommer den igjen med en gang. Jeg misstenker her at den da får for lite bensin til og holde igang? Sitér dette innlegget Link to post
Båtidyll Svart 6.August.2016 Del på Facebook Svart 6.August.2016 Hei! Er drivstoffilteret sjekket? Fort gjort og glemme de enkle tingene til å begynne med.. Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 6.August.2016 Del på Facebook Svart 6.August.2016 Ettersom det er en MPI motor, så er det jo ikke så veldig mye å justere på sånn helt uten videre. Første bud ville nok være å få noen til å koble på et scantool og sjekke om det er noen kjente feil i styringen. Sitér dette innlegget Link to post
SverreTh Svart 7.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.August.2016 Drivstoff filteret er helt nytt :-) Men kan jo åpne og sjekke :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.