Thejs Startet 7.August.2016 Del på Facebook Startet 7.August.2016 Hej. Er der nogen der har en ide om hvad det vil koste at transportere en 24 fod motorbåd fra Trondhjem til Oslo? Med venlig hilsen Thejs Sitér dette innlegget Link to post
LM 9725 Svart 7.August.2016 Del på Facebook Svart 7.August.2016 15-20k kanskje om du spør en av de mange små kystlastebåtene, gang med ca to om du spør norcargo. Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 7.August.2016 Del på Facebook Svart 7.August.2016 (redigert) Hvis den ikke er for bred eller tung for å frakte på henger vil jeg tro du kan komme ned i rundt 10000. Jeg har forslag til firma hvis du ønsker det? Redigert 7.August.2016 av Kallethekid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Thejs Svart 7.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.August.2016 Mange tak.. Jeg vender tilbage når det bliver aktuelt... Ville bare gerne have en ide om hvad prislejet var. Med venlig hilsen Thejs Sitér dette innlegget Link to post
finnarne Svart 7.August.2016 Del på Facebook Svart 7.August.2016 Bredde og vekt har mye å si. Noen kan transporteres på en vanlig henger bak en personbil. Endre må på lastebil. Type har også litt å si. Sitér dette innlegget Vifa - Bruce Roberts 35 Tidligere: EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77 Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.