Lassefagereng Posted August 7, 2016 Share Posted August 7, 2016 (edited) Hei. Jeg lurer på om noen vet hvor jeg kan få tak i en Dreggluke til en Draco 23? Dette er en 1979 Draco, (den er som dere ser grå i toppen) Den har luke ned til kabin, og en liten dreggluke, det er den jeg vil ha tak i. Tror 1980 eller 1981 ovs har en stor dreggluke med teak på. Ikke den jeg er ute etter. Jeg poster ett bilde av båten som den er nå uten dreggluke. Dreggluken fløy av i fart i dag utpå. Hilsen Lasse. Edited August 7, 2016 by Lassefagereng (see edit history) Quote Link to post
adeneo Posted August 7, 2016 Share Posted August 7, 2016 (edited) Jeg kan nærmest garantere at du ikke får tak i ny original luke til en snart førti år gammel båt produsert av et firma som gikk konkurs i 1992, dog dersom det er noen som fremdeles har deler til denne båten, så er det Windy, og du kan jo alltids forsøke å kontakte de. Jeg ville tro det blir svært vanskelig å få tak i noe brukt, eller noe ettermarkedsgreier som passer også, men det kan jo være du er heldig. Skulle jeg tippet grovt, ville jeg tro du må lage den selv, eller få noen til å lage en til deg på mål, det er jo tross alt ikke en veldig komplisert konstruksjon. Edited August 7, 2016 by adeneo (see edit history) Quote Link to post
Lassefagereng Posted August 8, 2016 Author Share Posted August 8, 2016 Tusen takk for svar. Det var smart jeg kan høre med Windy. Ellers så må jeg få støpet noe. Takk igjen. Quote Link to post
Recommended Posts