Jump to content

Erfaringer med opplagstelt som Oceancover e.l.

Billa

Recommended Posts

Hvis du har tenkt å ha teltet lenge så ville jeg valgt PVC duk, selv om det er tungt når du skal sette det opp, og koster mer. Velger du Norge som land, så får du pris i NOK inkludert MVA.

Dette er kanskje litt for lavt: http://www.dancovershop.com/no/product/oceancover-titanium-4x12x35x45-m.aspx

Jeg kjøpte nettopp ett med 500 g PVC duk, og det virker som bra kvalitet, men vi får se til våren hvor bra det har taklet vinterstormene...

Står på siden at:

Strukturen har ikke blitt testet for spesifikke vind- og snølast. Når det snør er det ditt ansvar å fjerne snøen fra taket på konstruksjonen for å sikre det fra skade.

Redigert av shipahoy (see edit history)

Jeg har sett på den og den kan bli akkurat for lav. Ingenting er dummere enn å kjøpe et telt som er akkurat for lavt. Det blir det bare gode historier av.

I tillegg er den dyr. Selve teltduken kan jo erstattes etter noen år.

Angående snølast så har de siste 10 vinterene vært relativt snøfattig og litt snøfjerning kan jeg tåle.

Sushi

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...