Seilars Svart Torsdag 17:39 Link til dette innlegget Svart Torsdag 17:39 dennrick skrev 27 minutter siden: Er det denne du gikk for? Er det geofencing vi snakker om da dersom man skal bruke Victron systemet som ankervakt? Det er den saken der ja, og geofence i VRM. Bruker den kun for å ha kontroll på båten når jeg er avgårde fra båten og den ligger på svai. Alltid kjekt å få beskjed om den beveger seg ut av «geofence». Er ingen høy sirene, kun en mail som kommer. Det er også kjekt å kunne se båtens posisjon i sanntid på kartet selv om man er i byen med jolla. Til anker alarm bruker jeg en 80dB sirene/buzzer som er tilkoblet vår B&G plotter. Man sover bedre når man har en god alarm. Sitér dette innlegget Link to post
dennrick Svart Torsdag 17:42 Link til dette innlegget Svart Torsdag 17:42 @Seilars Takk. Den er nemlig på vei i posten til meg Det så litt artig ut å tracke hele sesongen. Jeg falt for det umiddelbart. Jeg får finne ut av det med sirene/buzzer til vårt Garmin system. For dersom jeg forstår deg rett, så er det dårlig med slike lydhorn til Victron anlegget. Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision (Båtplass på Tjøme) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.