Jump to content

Anker, Vulcan fra Rocna. Noen som har testet det?

Bitteliten

Recommended Posts

dennrick skrev 27 minutter siden:

Er det denne du gikk for? Er det geofencing vi snakker om da dersom man skal bruke Victron systemet som ankervakt?

Det er den saken der ja, og geofence i VRM. 

Bruker den kun for å ha kontroll på båten når jeg er avgårde fra båten og den ligger på svai.  Alltid kjekt å få beskjed om den beveger seg ut av «geofence». Er ingen høy sirene, kun en mail som kommer. Det er også kjekt å kunne se båtens posisjon i sanntid på kartet selv om man er i byen med jolla.  Til anker alarm bruker jeg en 80dB sirene/buzzer som er tilkoblet vår B&G plotter. Man sover bedre når man har en god alarm. 

@Seilars Takk. Den er nemlig på vei i posten til meg :smiler: Det så litt artig ut å tracke hele sesongen. Jeg falt for det umiddelbart.

Jeg får finne ut av det med sirene/buzzer til vårt Garmin system. For dersom jeg forstår deg rett, så er det dårlig med slike lydhorn til Victron anlegget.

Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 SportBavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK  | Bavaria 42 Vision (Båtplass på Tjøme)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...