nomen Svart 13.August.2016 Link til dette innlegget Svart 13.August.2016 Hva tenker du Ugle, ok at jeg begynner å brenne plasten som flyter rundt ?? Nå skal jeg svare for egen del og ikke Ugla. Jeg mener: JA! hvis alternativet er å la plastikk flyte rundt på havet eller ligge i fjæra, er det bedre å brenne den. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Ida Marie III Svart 13.August.2016 Link til dette innlegget Svart 13.August.2016 Nå skal jeg svare for egen del og ikke Ugla. Jeg mener: JA! hvis alternativet er å la plastikk flyte rundt på havet eller ligge i fjæra, er det bedre å brenne den. Da går jeg for det rådet, etter uteblivelse fra Ugla... he he Mener å ha hørt at en plastpose ikke avgir mer uønsket avgasser, en brenning av tilsvarende papirpose... Men ingen tvil, det er betydelig mindre boss i fjærene nå, en f.eks på 60 tallet.. Husker godt hver påske på hytten i Øygarden i gamle dager, enorme mengder plastflasker og annet boss måtte brennes hvert år.. Mens nå er det bortimot ingenting i fjære nedfor hytten om våren, så det går jo fremover... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.