Jump to content

Snap david på liten gummibåt


whatever

Recommended Posts

Jeg har akkurat gjort samme jobben. Det som er avgjørende er at jolla ligger greit i daviterne når jolla er vippet ned og ligger på vannet. Dersom paddene kommer over reklamen (oppfatter at du med dette mener fenderlista??) kan du skjære litt forsiktig i denne slik at du får en jevn flate å lime paddene på. Hos meg traff paddene akkurat på fenderlista/bokstavfeltet på jolla og det gikk fint å merke av og skjære forsiktig bort med en tapetkniv slik at flaten der paddene skal limes blir jevn(men vær forsiktig :lol: )

Link to post
Share on other sites

Nei, ikke fenderlisten. Over fenderlisten er det limt på et rektangel som det står navnet på. Dette kommer i konflikt uansett hvordan jeg vrir eller vrenger på det. Jeg ser bare to alternativer 1. Lime over navnet. 2 lime under vannlinja.

 

Vet ikke hvor lurt noen av alternativene er.

Vet ikke hvor stort problem det er om jeg limer under vannlinja, er søren meg ikke sikker på at jeg får dradd den ordentlig opp engang!

 

 

https://baatplassen.no/bildearkiv/4/4250/intro2.jpg

 

Det er båten til venstre

Link to post
Share on other sites

Nei, ikke fenderlisten. Over fenderlisten er det limt på et rektangel som det står navnet på. Dette kommer i konflikt uansett hvordan jeg vrir eller vrenger på det. Jeg ser bare to alternativer 1. Lime over navnet. 2 lime under vannlinja.

 

Vet ikke hvor lurt noen av alternativene er.

Vet ikke hvor stort problem det er om jeg limer under vannlinja, er søren meg ikke sikker på at jeg får dradd den ordentlig opp engang!

https://baatplassen.no/bildearkiv/4/4250/intro2.jpg

 

Det er båten til venstre

<{POST_SNAPBACK}>

 

Løfter denne! Er det ingen som har samme type båt og snap david? Kanskje ikke så rart hehe

Link to post
Share on other sites

Jeg har nylig gjort denne jobben du er iferd med og gjøre. Det er ingen god løsning å ikke få daviterne til og treffe bøylene. Du får problemer med å løfte/ senke jolla. Jeg sliter med dette problemet og er iferd med å få laget nye bøyler som er litt lengre en de originale.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...