Bisse Startet 12.August.2016 Link til dette innlegget Startet 12.August.2016 (redigert) Har kjøpt seks stk hummerteiner og prøver for første gang. Bør teinene så en stund i sjøen før fisket begynner for å bli kvitt "ny" lukt? Redigert 12.August.2016 av Bisse (see edit history) Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
hanto1 Svart 12.August.2016 Link til dette innlegget Svart 12.August.2016 Er ramma i galv stål så bør de stå noen uker. Har erfart at både hummer teine og krepseteiner med galv trenger en god stund i sjøen før fangsten er god. Ellers er det nok med noen dager for teiner uten galv. Sitér dette innlegget Link to post
Bisse Svart 12.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.August.2016 Disse er svarte fra Maritim, så da går det vel greit. Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
dobbaen Svart 12.August.2016 Link til dette innlegget Svart 12.August.2016 Ikke noe problem. Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 12.August.2016 Link til dette innlegget Svart 12.August.2016 Jeg har erfart begge deler. Noen krabbeteiner jeg kjøpte på Maritim fisket ikke overhode den første gangen jeg brukte dem. Den neste gangen de var i vannet fikk jeg litt. Etter det har de fisket som rakkeren. Har også kjøpt hummerteiner (Carpax) som har gått i vannet helt nye og fått hummer i samtlige på første trekket. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.