Langedahl Startet 12.August.2016 Del på Facebook Startet 12.August.2016 Har lest mye om båten,og vert ombord,men hører gjerne fra noen som har brukserfaring. Sitér dette innlegget Link to post
alf-inge Svart 12.August.2016 Del på Facebook Svart 12.August.2016 Hadde min første seilbåterfaring i en Finnsailer 35. I Alta på 70-tallet fantes ikke seilbåter. En dag kom det jammen en seilbåt inn fjorden! Vi ungene stod klar på kaia da han kom inn, tok imot tampene og lovte å passe på båten mens skipperen var i land en tur. Som takk for dette fikk vi oss en seiltur samme ettermiddag. Opplevelsen sitter ennå, da motoren ble stoppet, og bare lyden av vinden i riggen og sjøbruset langs skroget kunne høres, mens vi gjorde god fart. Der og da begynte min seilinteresse. Men dette er førti år siden, og noen dypere erfaringer om båttypen har jeg dessverre ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.