Jump to content

1978 Wiking 28 med Ford 2715E 100 hk, verdianslag?

wiking26

Recommended Posts

Jeg vurderer å bytte min wiking 26 1978 modell mot seilbåt.båten ser grei ut og utstyrt med ford 2715E 100 hk-baugtruster-ankervinsj på hekken.eberspacher-god batteribank på 500Amp-el toalett med tank-varmt/kaldt vann med god kapasitet-ekkolodd-stereo og tv-nylig skrogisolert med armaflex og nytt trekk. ønsker innspill på hva jeg kan kreve ved innbytte. takker for svar.

hilsen karl

Moderator har endret emnetittelen. Var opprinnelig Hva er verdien på min båt? hvilket ikke er iht reglene for "Båtforumet".
Alle må vennligst lese disse før man poster.

Uten bilder kan man aldri anntyde pris, og sjølv bilder treng ikkje fortelja sanninga.

Kjenner ein fullstendig nytrukket og lakket og servet wiking28 med alt nytt som gikk for over 200. Ein anna gikk for 50, og det var godt betalt.

Redigert : Har moderator skøyta på 2 fot gratis så øker det verdien vist arbeidet er bra. Eg har svart på wiking 28, men ser nå at det kanskje dreier seg om wiking26. Då er svaret mitt feil.

Redigert av Sæbø (see edit history)

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...