MegaTrondy Startet 14.August.2016 Del på Facebook Startet 14.August.2016 Har kjøpt meg en gummibåt til å bruke som slepejolle. Det er fast bunn på den. Går det an å bruke båten uten? Sitér dette innlegget Link to post
HerrPedersen Svart 14.August.2016 Del på Facebook Svart 14.August.2016 Har kjøpt meg en gummibåt til å bruke som slepejolle. Det er fast bunn på den. Går det an å bruke båten uten? Sikkert ikke. Det kommer an på båten. Zodiac cadet med trebunn går definitivt ikke an å bruke uten dørken - det er den oppblåste pølsen som skaper kjølen, og den trenger en hard bunn over for å virke. Sitér dette innlegget Link to post
MegaTrondy Svart 16.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.August.2016 Det er en Maritim Gummibåt Sitér dette innlegget Link to post
anonym123456 Svart 16.August.2016 Del på Facebook Svart 16.August.2016 (redigert) Akkurat samme prinsipp der som på cadet. Da blir den helt uten kjøl og jeg regner med duken blir rimelig myk å sitte på. Om den i det hele tatt tåler å bli sitter på. Redigert 16.August.2016 av EirikG (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.