piloni Startet 16.August.2016 Link til dette innlegget Startet 16.August.2016 http://m.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=63417766&fks=63417766 Fersk forumbruker her.. Jeg er på båtjakt og bruker forumet til å finne erfaringer. Tresfjord 29ac og Marex Friendship er hovedfokus som familiebåt for 5. Er det noen som kjenner til denne båten, eller har formening om hvor bra eksemplar dette er? Takknemlig for svar! Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 16.August.2016 Link til dette innlegget Svart 16.August.2016 Har selv en Marex 32 friendship og kan fortelle om at det er en grei båt ,sjøsterke båterStusser litt på motor der er oppgitt med 145 hk40a motoren har 124 hk og 40 b motoren 158 hk til informasjon Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Vindøyet Svart 16.August.2016 Link til dette innlegget Svart 16.August.2016 Den ligger på land i havna der jeg her båten min. For øvrig ser jeg hekken på min båt på bilde nr 18. Det ser ut som en pussejobb på gammelt bunnstoff og generell polering. Er det noe mer du lurer på kan jeg ta en nærmere titt. Men jeg går ikke om bord uten avtale med eier. Send IM så kan vi avtale nærmere. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 16.August.2016 Link til dette innlegget Svart 16.August.2016 Trenger litt oppussing av treverket ute og inne. Men det er en grei jobb. Blir så pent etterpå. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
HansH Svart 16.August.2016 Link til dette innlegget Svart 16.August.2016 Hvis du vurderer Tresfjord 29 så bør du også se på Tresfjord 31 Nova. Det er mye mer båt for pengene. Kan sammenliknes med Marexen i størrelse. Sitér dette innlegget Link to post
piloni Svart 16.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.August.2016 Hei! Er det noen som drar kjensel på denne båten? http://www.finn.no/63417766 Eier sitter med lite informasjon og jeg har dårlig med bilder. Vet den har vært solgt tidligere på Finn, så jeg prøver meg Alle meninger om båten er hjertelig velkommen :) Takk for eventuelle svar! Sitér dette innlegget Link to post
piloni Svart 17.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.August.2016 Den ligger på land i havna der jeg her båten min. For øvrig ser jeg hekken på min båt på bilde nr 18. Det ser ut som en pussejobb på gammelt bunnstoff og generell polering. Er det noe mer du lurer på kan jeg ta en nærmere titt. Men jeg går ikke om bord uten avtale med eier. Send IM så kan vi avtale nærmere. Det hadde jeg satt utrolig stor pris på!? Jeg kontakter selger og gir deg en lyd etter å ha forhørt meg. Regner med det går veldig greit. Sitér dette innlegget Link to post
piloni Svart 17.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.August.2016 Har selv en Marex 32 friendship og kan fortelle om at det er en grei båt ,sjøsterke båter Stusser litt på motor der er oppgitt med 145 hk 40a motoren har 124 hk og 40 b motoren 158 hk til informasjon Det forundrer meg ikke om denne informasjonen er feil. Den har satt inn bakvegg, noe jeg er svært skeptisk til som sørlending. Regner med deg er greit å fjerne disse dersom det blir aktuelt? Uteplassen er det jeg er mest skeptisk til i Friendship, har du noen tanker? Gjør åpningen i taket jobben? Sitér dette innlegget Link to post
piloni Svart 17.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.August.2016 Hvis du vurderer Tresfjord 29 så bør du også se på Tresfjord 31 Nova. Det er mye mer båt for pengene. Kan sammenliknes med Marexen i størrelse. Blir for dyr dessverre.. I alle fall den som liggetid Finn nå. Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 17.August.2016 Link til dette innlegget Svart 17.August.2016 Bruker du båten vinterstid så kan det jo være greit medd bakveggsbåt ..men jeg hadde ikke bygd liker å ha det åpent om sommeren og har god nok varmer for vinterenEllers så ser jo båten grei ut ...litt er det alltid med gamle båter ....noen liker mora...etc Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
piloni Svart 17.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.August.2016 Bruker du båten vinterstid så kan det jo være greit medd bakveggsbåt ..men jeg hadde ikke bygd liker å ha det åpent om sommeren og har god nok varmer for vinteren Ellers så ser jo båten grei ut ...litt er det alltid med gamle båter ....noen liker mora...etc Jeg skjønner, ikke verre enn å rive den ned heller. Litt spent på om uteplassen bak veggen med åpent tak føles for lukket til soling på finværsdager. Sitér dette innlegget Link to post
Vindøyet Svart 19.August.2016 Link til dette innlegget Svart 19.August.2016 Da var befaring gjort. Med mindre du får et meget godt tilbud så burde du kanskje heller se på denne: http://m.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=78864030 Sitér dette innlegget Link to post
piloni Svart 19.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.August.2016 Da var befaring gjort. Med mindre du får et meget godt tilbud så burde du kanskje heller se på denne: http://m.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=78864030 Helt topp med befaring. Meget takknemlig. Det blir nok heller å holde seg langt unna for min del, jeg er ikke i modus til en slik jobb for tiden. Har sett sen andre der! Sitér dette innlegget Link to post
Sandebukta Svart 28.August.2016 Link til dette innlegget Svart 28.August.2016 Enig i konklusjonen. Den står på land og framstår som nærmest uselgbar før noe blir gjort med den eller prisen droppes 30-40 000. Sitér dette innlegget Askeladden 14, GH14, Huwa 26, Sagen 30, Joro stål 35, Beach craft 46 Link to post
Vindøyet Svart 29.August.2016 Link til dette innlegget Svart 29.August.2016 (redigert) 30 - 40 000 ned? Er du gal? Jeg har vært inni og sett. Løftet på alle luker m.m. Max et sted mellom 100 - 115 vil jeg tro er salgspris. ALT må tas tak i. Kjølsvinet så ut som en stor svart graut. Det så nesten ut som om det hadde vært brann der. All skrogtrekk hang og dinglet og masse skolder i panelene. Linoleum på dørken. Det manglet også ankervinsjer, baugpropell og oppgradert elektronikk. Redigert 29.August.2016 av Vindøyet (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sandebukta Svart 29.August.2016 Link til dette innlegget Svart 29.August.2016 Såpass ja! Jeg gikk ut i fra at det var noenlunde samsvar mellom teknisk stand og pris. Den er priset som en båt som kan brukes som den er. Sitér dette innlegget Askeladden 14, GH14, Huwa 26, Sagen 30, Joro stål 35, Beach craft 46 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.