Jump to content

Noen som kjenner denne Marex Friendship 32 på Finn?

piloni

Recommended Posts

Den ligger på land i havna der jeg her båten min. For øvrig ser jeg hekken på min båt på bilde nr 18.

Det ser ut som en pussejobb på gammelt bunnstoff og generell polering. Er det noe mer du lurer på kan jeg ta en nærmere titt. Men jeg går ikke om bord uten avtale med eier. Send IM så kan vi avtale nærmere.

Det hadde jeg satt utrolig stor pris på!? Jeg kontakter selger og gir deg en lyd etter å ha forhørt meg. Regner med det går veldig greit.

Har selv en Marex 32 friendship og kan fortelle om at det er en grei båt ,sjøsterke båter

Stusser litt på motor der er oppgitt med 145 hk

40a motoren har 124 hk og 40 b motoren 158 hk til informasjon

Det forundrer meg ikke om denne informasjonen er feil. Den har satt inn bakvegg, noe jeg er svært skeptisk til som sørlending. Regner med deg er greit å fjerne disse dersom det blir aktuelt? Uteplassen er det jeg er mest skeptisk til i Friendship, har du noen tanker? Gjør åpningen i taket jobben?

Bruker du båten vinterstid så kan det jo være greit medd bakveggsbåt ..men jeg hadde ikke bygd liker å ha det åpent om sommeren og har god nok varmer for vinteren

Ellers så ser jo båten grei ut ...litt er det alltid med gamle båter ....noen liker mora...etc

Jeg skjønner, ikke verre enn å rive den ned heller. Litt spent på om uteplassen bak veggen med åpent tak føles for lukket til soling på finværsdager.

• 2 uker senere...

30 - 40 000 ned? Er du gal? Jeg har vært inni og sett. Løftet på alle luker m.m. Max et sted mellom 100 - 115 vil jeg tro er salgspris. ALT må tas tak i. Kjølsvinet så ut som en stor svart graut. Det så nesten ut som om det hadde vært brann der. All skrogtrekk hang og dinglet og masse skolder i panelene. Linoleum på dørken.

Det manglet også ankervinsjer, baugpropell  og oppgradert elektronikk.

Redigert av Vindøyet (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...