ter-av Posted June 13, 2005 Share Posted June 13, 2005 Hei Ruslet i Oslo havn i dag - og ble slått av de utrolige kontrastene. Gigantisk og ultramoderne. Gammelt og tradisjonsrikt. Tordenmørke og sommersol. Det lå der, hvis du ville se. Måtte prøve og feste det i kameraet. Dere får vurdere selv om det lyktes...... Ett foto vedlagt - flere, og i langt bedre oppløsning, her (skroll dere ned på forsiden): MorMajor mvh ter-av (ps - 11 torsk, 0 makrell på vei hjem søndag ettermiddag ) Quote Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Trym Posted June 13, 2005 Share Posted June 13, 2005 ja det må jeg si. Det var et JÆVLIG bra bilde! Du får kopiere det opp, slenge en ramme rundt det og selge det:=) Quote Link to post
svaberget Posted June 13, 2005 Share Posted June 13, 2005 (edited) hmmmm, mørke skyer over den stolte seilskuten mens det "grusomme" cruiseskipet seiler ut mot sol og sommer.... et illevarslende tegn om at seilskute tiden er forbi og vi er på veg inn i diesel/oljealderen..... uffda :-) Edited June 13, 2005 by svaberget (see edit history) Quote Link to post
JoK Posted June 13, 2005 Share Posted June 13, 2005 Gratulerer med flotte og kontrastfylte bilder! Du har ikke tatt disse med engangskamera? JoK. Quote Link to post
Trym Posted June 13, 2005 Share Posted June 13, 2005 er det forresten "sørlandet"? Quote Link to post
ter-av Posted June 13, 2005 Author Share Posted June 13, 2005 Gratulerer med flotte og kontrastfylte bilder! Du har ikke tatt disse med engangskamera? JoK. <{POST_SNAPBACK}> Nei, men ikke med noe avansert kamera heller: En ganske enkel Nikon coolpix 3700. er det forresten "sørlandet"? <{POST_SNAPBACK}> Nix, det er Christian Radich som fortsatt ligger der. ter-av Quote Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Baltic Posted June 13, 2005 Share Posted June 13, 2005 (edited) KJEMPEFINE bilder ter-av! Alle var i seg selv skikkelige blinkskudd,- som fruen og jeg likte godt (jeg personlig skulle gjerne hatt ett av disse på veggen på hjemmekontoret mitt, som forøvrig har en maritim 'look' fra før) Edited June 13, 2005 by Baltic (see edit history) Quote Link to post
ter-av Posted June 13, 2005 Author Share Posted June 13, 2005 KJEMPEFINE bilder ter-av! Alle var i seg selv skikkelige blinkskudd,- som fruen og jeg likte godt (jeg personlig skulle gjerne hatt ett av disse på veggen på hjemmekontoret mitt, som forøvrig har en maritim 'look' fra før) <{POST_SNAPBACK}> Hei Baltic Send meg en epostadresse, så sender jeg deg selvfølgelig gjerne en kopi. mvh ter-av Quote Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Recommended Posts