Jump to content

Se kontrastene i Oslo havn!


ter-av

Recommended Posts

Hei

Ruslet i Oslo havn i dag - og ble slått av de utrolige kontrastene. Gigantisk og ultramoderne. Gammelt og tradisjonsrikt. Tordenmørke og sommersol. Det lå der, hvis du ville se. Måtte prøve og feste det i kameraet. Dere får vurdere selv om det lyktes...... :yesnod::yesnod:

Ett foto vedlagt - flere, og i langt bedre oppløsning, her (skroll dere ned på forsiden):

 

MorMajor

 

mvh

ter-av

(ps - 11 torsk, 0 makrell på vei hjem søndag ettermiddag :yesnod: )

 

 

Bilde

Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com .

Link to post
Share on other sites

Gratulerer med flotte og kontrastfylte bilder! :yesnod:  Du har ikke tatt disse med engangskamera?  :crazy: JoK.

<{POST_SNAPBACK}>

Nei, men ikke med noe avansert kamera heller: En ganske enkel Nikon coolpix 3700. :yesnod:

 

 

er det forresten "sørlandet"?

<{POST_SNAPBACK}>

Nix, det er Christian Radich som fortsatt ligger der.

 

ter-av

Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com .

Link to post
Share on other sites

KJEMPEFINE bilder ter-av!

 

Alle var i seg selv skikkelige blinkskudd,- som fruen og jeg likte godt (jeg personlig skulle gjerne hatt

ett av disse på veggen på hjemmekontoret mitt, som forøvrig har en maritim 'look' fra før)    :wink:    :yesnod:

<{POST_SNAPBACK}>

 

Hei Baltic

 

Send meg en epostadresse, så sender jeg deg selvfølgelig gjerne en kopi.

 

mvh

ter-av

Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com .

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...