Jump to content

Se kontrastene i Oslo havn!

ter-av

Recommended Posts

Hei

Ruslet i Oslo havn i dag - og ble slått av de utrolige kontrastene. Gigantisk og ultramoderne. Gammelt og tradisjonsrikt. Tordenmørke og sommersol. Det lå der, hvis du ville se. Måtte prøve og feste det i kameraet. Dere får vurdere selv om det lyktes...... :yesnod::yesnod:

Ett foto vedlagt - flere, og i langt bedre oppløsning, her (skroll dere ned på forsiden):

MorMajor

mvh

ter-av

(ps - 11 torsk, 0 makrell på vei hjem søndag ettermiddag :yesnod: )

Bilde

Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com .

hmmmm, mørke skyer over den stolte seilskuten mens det "grusomme" cruiseskipet seiler ut mot sol og sommer.... et illevarslende tegn om at seilskute tiden er forbi og vi er på veg inn i diesel/oljealderen..... uffda :-)

Edited by svaberget (see edit history)

Gratulerer med flotte og kontrastfylte bilder! :yesnod:  Du har ikke tatt disse med engangskamera?  :crazy: JoK.

<{POST_SNAPBACK}>

Nei, men ikke med noe avansert kamera heller: En ganske enkel Nikon coolpix 3700. :yesnod:

er det forresten "sørlandet"?

<{POST_SNAPBACK}>

Nix, det er Christian Radich som fortsatt ligger der.

ter-av

Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com .

KJEMPEFINE bilder ter-av!

Alle var i seg selv skikkelige blinkskudd,- som fruen og jeg likte godt (jeg personlig skulle gjerne hatt

ett av disse på veggen på hjemmekontoret mitt, som forøvrig har en maritim 'look' fra før) :wink::yesnod:

Edited by Baltic (see edit history)

KJEMPEFINE bilder ter-av!

Alle var i seg selv skikkelige blinkskudd,- som fruen og jeg likte godt (jeg personlig skulle gjerne hatt

ett av disse på veggen på hjemmekontoret mitt, som forøvrig har en maritim 'look' fra før)    :wink:    :yesnod:

<{POST_SNAPBACK}>

Hei Baltic

Send meg en epostadresse, så sender jeg deg selvfølgelig gjerne en kopi.

mvh

ter-av