fletcherwindsor Startet 16.August.2016 Del på Facebook Startet 16.August.2016 Fått tak i en eldre 4hk johnson seahorse, problemet er at den kjøler ikke, kan heller ikke se noen utløp for kontroll stråle, har di ikke det? Har ikke sjekket impeller, men impellerene pleier vell og holde rimelig bra? Noen forslag og prøve før jeg åpner undervannshus og impeller?? Sitér dette innlegget Fletcher Arrowbeau 17 (bygget om fra utenbords til innenbords) 351Windsor (5.8L) V8 VP 280 Utv. 1.61/1 Solas titan 15 5/8 * 23" (Er på utkikk etter overgangs plate fra VP til mercruiser transome) Link to post
Kim81 Svart 16.August.2016 Del på Facebook Svart 16.August.2016 Imperleren er vel plassen å begynne tror jeg. Ang kontrollstråle vet jeg ikke. Har den stått ubrukt lenge eller? Sitér dette innlegget Link to post
Diddn Svart 22.August.2016 Del på Facebook Svart 22.August.2016 Vel de eldre 4 hesterne til johnson og evinrude på 70 -begynnelsen av 80 tallet hadde ikke kontrollstråle, men kjølevann kom ut bak på stammen i tre/seks (husker ikke i farten hvor mang) små hull sammen med eksosen. Det er lettere å finne ut av om du vet årsmodell eller kan legge ut et bilde av motoren. Disse motorene har ikke termostat. Vil tro at du mest sannsynlig må ned med undervannshuset og kikke på impelleren. Hvis impelleren er hel og fin er det nok tette kjølekanaler. Mvh Diddn Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.