Bjørn Løvjomås Startet 18.August.2016 Del på Facebook Startet 18.August.2016 Hei. Igjen får jeg nesten si. Våger å plage dere med enda en hentetråd. Denne gangen er det en litt eldre Scand Atlantic som skal få ny hjemmehavn. Satser på tidlig avgang fra Arendal med bil i morgen tidlig. Så får den stå å kose seg til jeg får tid å hente den igjen. MAIS blir med påvente turen og. Som vanlig klarer ikke jeg å lage meg noen ny konto, så det blir white lady på tur igjen. Været ser bra ut, dmi lover ca 0,25 meter signifikant bølgehøyde, så det bør jo gå noenlunde bra Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Tom Rør Svart 18.August.2016 Del på Facebook Svart 18.August.2016 Dette fikser du Bjørn ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 18.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.August.2016 Går i dine ferdiglagde spor. Du har jo lagt alt flatt. ? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Tom Rør Svart 18.August.2016 Del på Facebook Svart 18.August.2016 Når Prinsessa skuffer avgårde i hele 8,6 knop blir det flatt må vite ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 18.August.2016 Del på Facebook Svart 18.August.2016 God tur Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 18.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.August.2016 Ja. Det er mye krefter i sving hos prinsesser.. Tusen takk Rogerogolina Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
LALUNA II Svart 18.August.2016 Del på Facebook Svart 18.August.2016 Får hjelpe litt til med transport av bilen til Bjørn denne gangen ;-) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Tom Rør Svart 18.August.2016 Del på Facebook Svart 18.August.2016 Får hjelpe litt til med transport av bilen til Bjørn denne gangen ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 19.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.August.2016 Da var jeg ombord. Tusen takk Laluna. Nå er det en liten strekk.. ? så avreise når faula fiser. ? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
LALUNA II Svart 19.August.2016 Del på Facebook Svart 19.August.2016 Landa just i tuna her ...svimer vel av før du kommmer deg av sted Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 19.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.August.2016 Da er turen igang. White Lady skal vises på marinetrafic og Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 19.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.August.2016 Nærmer meg lindesnes Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 19.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.August.2016 Hekkbølger i soloppgang Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 19.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.August.2016 Sånn så lindesnes fyr ut i dag Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Tom Rør Svart 19.August.2016 Del på Facebook Svart 19.August.2016 Kan ikke klage på det nå :-) God tur videre Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 19.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.August.2016 Særdeles bra føre på fjorden i dagAtlantic oppfører seg bra. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Gtir_man Svart 19.August.2016 Del på Facebook Svart 19.August.2016 Skulle så tatt den turen selv, men den er i gode hender nå også ser jeg :D mAIS fungere, White Lady passerer vel Kr.sand i ca 14-15knop om ikke så lenge Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 19.August.2016 Del på Facebook Svart 19.August.2016 (redigert) Her skal man ikke sove i timen skjønner jeg. Du er jo nesten hjemme i Arendal før folk er ferdig med frokosten :) God tur videre mr captain :-) Redigert 19.August.2016 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
frdrk_k Svart 19.August.2016 Del på Facebook Svart 19.August.2016 Skulle så tatt den turen selv, men den er i gode hender nå også ser jeg :D mAIS fungere, White Lady passerer vel Kr.sand i ca 14-15knop om ikke så lenge artig vei du har gått, fra da jeg var liten putt, så vokste jeg opp i en unique 833 ac for så i en atlantic, begge kjempe båter. men du får da markant mye bedre plass nå =) grattis med båt! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 19.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.August.2016 Her skal man ikke sove i timen skjønner jeg. Du er jo nesten hjemme i Arendal før folk er ferdig med frokosten :) Du må stå opp litt tidligere Takk God tur videre mr captain :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Gtir_man Svart 19.August.2016 Del på Facebook Svart 19.August.2016 Holdt ut i 2-3 år til så er vel elste sønn så stor at han ikke gidder og bli med ut mere, da hadde jo uniquen vært stor nok.. Vil jo ikke selge en slik god teknisk/mekanisk båt som det er :0 Men alle må jo også ha en hobby, må jo ha noe å gjøre i vinter :P Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 19.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.August.2016 (redigert) Har sånn Tom Rør føre. ? Redigert 19.August.2016 av Bjørn Løvjomås (see edit history) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Gtir_man Svart 19.August.2016 Del på Facebook Svart 19.August.2016 Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 19.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.August.2016 Litt mere skyer i Langesund Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
LALUNA II Svart 19.August.2016 Del på Facebook Svart 19.August.2016 Ja da er det snart levert på denne og ;-)Godt kjørt .. Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.